Често постављана питања

Често постављана питања

Кликните на питање које вас занима да бисте добили одговор на њега.

1. Не могу да се улогујем. Шта да радим?

Проверите да ли сте добро унели своје корисничко име (имејл-адресу) и лозинку. Уколико сте заборавили лозинку, можете направити нову овде.

Проверите да ли сте добили имејл од Друштва када сте се пријавили, постоји могућност да сте погрешно уписали имејл-адресу приликом пријаве (дешавало се). Да бисте могли приступити систему, морате користити имејл-адресу на коју Вам је стигла потврда о пријави на семинар.

Када проверите да ли сте уписали добро корисничко име (имејл-адресу) и лозинку, а и даље не можете да се улогујете, обратите нам се на адресу drustvosj@fil.bg.ac.rs са насловом ПРОБЛЕМИ СА УЛАСКОМ НА СЕМИНАР.

2. Када се прикључим на радионицу (Zoom састанак преко интернет прегледача) или у причаоницу, не чујем звук, не ради ми микрофон, нити камера. Како да решим проблем?

Да бисте могли да чујете учеснике, говорите и укључите своју камеру, морате дати интернет-прегледачу дозволу да се користе аудио и видео-уређаји, као на сликама испод.


3. Улогован/улогована сам, зашто не могу да уђем на радионицу?

Проверите у Распореду предавања и радионица да ли је радионица почела или се већ завршила.

Сачекајте да Вас модератор пусти да уђете на радионицу.

4. Колико дуго ћу моћи да гледам садржаје на 63. Републичком зимском семинару?

Снимци свих садржаја ће Вам бити доступни до 30. јануара 2022. године.

5. Када и како ћу добити уверење о похађаном семинару?

Уверење о похађаном семинару добићете имејлом на адресу коју сте користили за приступ семинару. Уколико се нисте улоговали на семинар ниједном, нећете добити уверење.

Због великог броја молби школа да се продужи рок за плаћање, биће нам потребно неколико недеља да издамо уверења. Молимо вас за стрпљење.

Back to Top