Често постављана питања

Често постављана питања

Кликните на питање које вас занима да бисте добили одговор на њега.

1. Не могу да се улогујем. Шта да радим?

Проверите да ли сте добро унели своје корисничко име (имејл-адресу) и лозинку. Уколико сте заборавили лозинку, можете направити нову овде.

Проверите да ли сте добили имејл од Друштва када сте се пријавили, постоји могућност да сте погрешно уписали имејл-адресу приликом пријаве (дешавало се). Да бисте могли приступити систему, морате користити имејл-адресу на коју Вам је стигла потврда о пријави на семинар.

Када проверите да ли сте уписали добро корисничко име (имејл-адресу) и лозинку, а и даље не можете да се улогујете, обратите нам се на адресу drustvosj@fil.bg.ac.rs са насловом ПРОБЛЕМИ СА УЛАСКОМ НА СЕМИНАР.

2. Да ли могу семинару да приступим са телефона?

Семинару можете приступити користећи мобилни телефон, али Вам препоручујемо да се укључите користећи рачунар. Нећемо моћи да Вам помогнемо са техничким проблемима ако се будете прикључили са телефона.

3. Улогован/улогована сам, зашто не могу да уђем на радионицу?

Проверите у распореду предавања и радионица да ли је радионица почела или се већ завршила.

Уколико је радионица завршена, можете погледати снимак.

4. Колико дуго ћу моћи да гледам садржаје на 65. Републичком зимском семинару?

Снимци свих садржаја ће Вам бити доступни до 1. априла (није шала) 2024. године.

5. Када и како ћу добити уверење о похађаном семинару?

Уверење о похађаном семинару добићете у дигиталном облику. Уколико се нисте улоговали на семинар ниједном (важи само за онлајн учеснике семинара), нећете добити уверење.

Због великог броја молби школа да се продужи рок за плаћање, биће нам потребно неколико недеља (можда и месеци) да издамо уверења. Молимо вас за стрпљење.

Back to Top